Cennik usług serwisowych – Szczecin, Osiedle Słoneczne

🪟

Instalacja / reinstalacja systemu operacyjnego Windows 7, 8.1, 10, 11

120 zł

Bez zachowania danych.

Sterowniki

Instalacja wszystkich niezbędnych sterowników.

Programy

Instalacja podstawowych programów (np. przeglądarki i OpenOffice )

Dodatkowe programy

Na życzenie klienta instalacja do dwóch programów.

Sterowniki

Instalacja wszystkich niezbędnych sterowników.

Programy

Instalacja podstawowych programów (np. przeglądarki i OpenOffice )

Dodatkowe programy

Na życzenie klienta instalacja do dwóch programów.

🪟

Instalacja / reinstalacja systemu operacyjnego Windows 7, 8.1, 10, 11

180 zł

Archiwizacja danych do 20 GB.

🍏

Instalacja / reinstalacja systemu operacyjnego macOS

290 zł

Bez zachowania danych.

Wersje macOS

Sequoia, Sonoma, Ventura, Monterey, Big Sur, Catalina,

Mojave, High Sierra.

Starsze wersje macOS

Możliwość instalacji systemu po konsultacji – wersje :

Sierra, El Capitan, Yosemite, Mountain Lion, Lion.

🛠️

Diagnoza i wycena naprawy

65 zł

Opłata nie jest naliczana w przypadku podjęcia naprawy.

🛠️

1 Godzina pracy serwisanta

85 zł

Opłata jest naliczana po podjęciu naprawy.

🛠️

Czyszczenie laptopa z kurzu i brudu

130 – 190 zł

Cena uzależniona od konstrukcji laptopa.

🛠️

Czyszczenie laptopa po zalaniu

165 zł

Zalanie: woda, kawa, napoje itp. Plus: kosz ewentualnej naprawy.

🛠️

Czyszczenie komputera PC z kurzu i brudu

110 zł

Możliwość wymiana pasty termoprzewodzącej.

🛠️

Naprawa płyty głównej w laptopie

od 160 zł

Dodatkowo: koszt części.

🛠️

Wymiana klawiatury w laptopie

120 zł

Plus: koszt zakupu klawiatury.

🛠️

Wymiana gniazda zasilającego w laptopie

od 160 zł

Dodatkowo: koszt części.

🛠️

Wymiana matrycy w laptopie

100 – 150 zł

Dodatkowo: koszt zakupu matrycy.

🛠️

Montaż wyświetlacza w smartfonie

od 120 zł

Dodatkowo: koszt zakupu LCD (zależne od modelu).

🛠️

Kopiowanie danych do 100 GB

80 zł

Powyżej 100 GB cena ustalana indywidualnie.

Gwarancja

W zależności od rodzaju sprzętu / usługi gwarancja wynosi 1 / 3 / 6 lub 12 miesięcy.

Uprawnienia Klienta z tytułu udzielonej gwarancji wygasają automatycznie:

  • po upływie okresu gwarancji,
  • w przypadku używania towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem,
  • w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru,
  • w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towary powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego lub zwarcia instalacji elektrycznej.

Gwarancja nie obejmuje oprogramowania w tym systemów operacyjnych.

Klient jest zobowiązany do samodzielnego przeprowadzenia archiwizacji swoich danych przed przekazaniem sprzętu do serwisu lub po jego zakupie. Odpowiedzialność za ewentualne utracone dane, które pozostaną w urządzeniu podczas jego użytkowania, serwisowania lub sprzedaży, w pełni spoczywa na Kliencie.

Reklamacja gwarancyjna

Reklamacje są rozpatrywane w terminie nie późniejszym niż 14 dni roboczych od momentu wpłynięcia zgłoszenia. W sytuacjach wymagających sprowadzenia trudno dostępnych, specjalistycznych podzespołów lub konieczności odesłania produktu do serwisu producenta w celu przeprowadzenia niezbędnych napraw, czas rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może ulec wydłużeniu, jednak nie powinien przekroczyć 28 dni roboczych.