Instalacja / reinstalacja systemu operacyjnego Windows 7, 8.1, 10, 11
Cena 120 zł Bez zachowania danych. | Instalacja wszystkich niezbędnych sterowników. Instalacja podstawowych programów (np. przeglądarki i OpenOffice ) Na życzenie klienta instalacja do dwóch programów. |
Instalacja / reinstalacja systemu operacyjnego Windows 7, 8.1, 10, 11
Cena 180 zł Archiwizacja danych do 20GB. | Instalacja wszystkich niezbędnych sterowników. Instalacja podstawowych programów (np. przeglądarki i OpenOffice ) Na życzenie klienta instalacja do dwóch programów. |
Instalacja / reinstalacja systemu operacyjnego macOS
Cena 290 zł Bez zachowania danych. | Wersje macOS: Sequoia, Sonoma, Ventura, Monterey, Big Sur, Catalina, Mojave, High Sierra. Starsze wersje macOS – Możliwość instalacji systemu po konsultacji – wersje : Sierra, El Capitan, Yosemite, Mountain Lion, Lion. |
Diagnoza i wycena naprawy
Cena 65 zł | Opłata nie jest naliczana w przypadku podjęcia naprawy. |
1 Godzina pracy serwisanta
Cena 85 zł | Opłata jest naliczana po podjęciu naprawy. |
Czyszczenie laptopa z kurzu i brudu
Cena 130 – 190 zł | Cena uzależniona od konstrukcji laptopa. Cena dotyczy także komputera PC. |
Czyszczenie laptopa po zalaniu
Cena 165 zł | Zalanie: woda, kawa, napoje itp. Plus: kosz ewentualnej naprawy. |
Naprawa płyty głównej w laptopie
Cena od 160 zł | Dodatkowo: koszt części. |
Wymiana klawiatury w laptopie
Cena 120 zł | Plus: koszt zakupu klawiatury. |
Wymiana gniazda zasilającego
Cena od 160 zł | Dodatkowo: koszt części. |
Wymiana matrycy w laptopie
Cena 100 – 150 zł | Dodatkowo: koszt zakupu matrycy. |
Montaż wyświetlacza w smartfonie
Cena od 120 zł | Dodatkowo: koszt zakupu LCD (zależne od modelu). |
Kopiowanie danych do 100 GB
Cena 80 zł | Powyżej 100 GB cena ustalana indywidualnie. |

Gwarancja
W zależności od rodzaju sprzętu / usługi gwarancja wynosi 1 / 3 / 6 lub 12 miesięcy.
Uprawnienia Klienta z tytułu udzielonej gwarancji wygasają automatycznie:
- po upływie okresu gwarancji,
- w przypadku używania towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem,
- w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru,
- w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towary powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego lub zwarcia instalacji elektrycznej.
Gwarancja nie obejmuje oprogramowania w tym systemów operacyjnych.
Klient jest zobowiązany do samodzielnego przeprowadzenia archiwizacji swoich danych przed przekazaniem sprzętu do serwisu lub po jego zakupie. Odpowiedzialność za ewentualne utracone dane, które pozostaną w urządzeniu podczas jego użytkowania, serwisowania lub sprzedaży, w pełni spoczywa na Kliencie.
Reklamacja gwarancyjna
Reklamacje są rozpatrywane w terminie nie późniejszym niż 14 dni roboczych od momentu wpłynięcia zgłoszenia. W sytuacjach wymagających sprowadzenia trudno dostępnych, specjalistycznych podzespołów lub konieczności odesłania produktu do serwisu producenta w celu przeprowadzenia niezbędnych napraw, czas rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może ulec wydłużeniu, jednak nie powinien przekroczyć 28 dni roboczych.