Cennik usług serwisowych – Szczecin, Osiedle Słoneczne
Sprawdź orientacyjne koszty napraw komputerów, laptopów, telefonów komórkowych oraz urządzeń GPS, które świadczymy w naszym serwisie zlokalizowanym na Osiedlu Słonecznym w Szczecinie.
🪟
Instalacja / reinstalacja systemu operacyjnego Windows 7, 8.1, 10, 11
120 zł
Bez zachowania danych.
Sterowniki
Instalacja wszystkich niezbędnych sterowników.
Programy
Instalacja podstawowych programów (np. przeglądarki i OpenOffice )
Dodatkowe programy
Na życzenie klienta instalacja do dwóch programów.
Sterowniki
Instalacja wszystkich niezbędnych sterowników.
Programy
Instalacja podstawowych programów (np. przeglądarki i OpenOffice )
Dodatkowe programy
Na życzenie klienta instalacja do dwóch programów.
🪟
Instalacja / reinstalacja systemu operacyjnego Windows 7, 8.1, 10, 11
180 zł
Archiwizacja danych do 20 GB.
🍏
Instalacja / reinstalacja systemu operacyjnego macOS
290 zł
Bez zachowania danych.
Wersje macOS
Sequoia, Sonoma, Ventura, Monterey, Big Sur, Catalina,
Mojave, High Sierra.
Starsze wersje macOS
Możliwość instalacji systemu po konsultacji – wersje :
Sierra, El Capitan, Yosemite, Mountain Lion, Lion.
🛠️
Diagnoza i wycena naprawy
65 zł
Opłata nie jest naliczana w przypadku podjęcia naprawy.
🛠️
1 Godzina pracy serwisanta
85 zł
Opłata jest naliczana po podjęciu naprawy.
🛠️
Czyszczenie laptopa z kurzu i brudu
130 – 190 zł
Cena uzależniona od konstrukcji laptopa.
🛠️
Czyszczenie laptopa po zalaniu
165 zł
Zalanie: woda, kawa, napoje itp. Plus: kosz ewentualnej naprawy.
🛠️
Czyszczenie komputera PC z kurzu i brudu
110 zł
Możliwość wymiana pasty termoprzewodzącej.
🛠️
Naprawa płyty głównej w laptopie
od 160 zł
Dodatkowo: koszt części.
🛠️
Wymiana klawiatury w laptopie
120 zł
Plus: koszt zakupu klawiatury.
🛠️
Wymiana gniazda zasilającego w laptopie
od 160 zł
Dodatkowo: koszt części.
🛠️
Wymiana matrycy w laptopie
100 – 150 zł
Dodatkowo: koszt zakupu matrycy.
🛠️
Montaż wyświetlacza w smartfonie
od 120 zł
Dodatkowo: koszt zakupu LCD (zależne od modelu).
🛠️
Kopiowanie danych do 100 GB
80 zł
Powyżej 100 GB cena ustalana indywidualnie.
Gwarancja
W zależności od rodzaju sprzętu / usługi gwarancja wynosi 1 / 3 / 6 lub 12 miesięcy.
Uprawnienia Klienta z tytułu udzielonej gwarancji wygasają automatycznie:
- po upływie okresu gwarancji,
- w przypadku używania towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem,
- w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru,
- w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towary powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego lub zwarcia instalacji elektrycznej.
Gwarancja nie obejmuje oprogramowania w tym systemów operacyjnych.
Klient jest zobowiązany do samodzielnego przeprowadzenia archiwizacji swoich danych przed przekazaniem sprzętu do serwisu lub po jego zakupie. Odpowiedzialność za ewentualne utracone dane, które pozostaną w urządzeniu podczas jego użytkowania, serwisowania lub sprzedaży, w pełni spoczywa na Kliencie.
Reklamacja gwarancyjna
Reklamacje są rozpatrywane w terminie nie późniejszym niż 14 dni roboczych od momentu wpłynięcia zgłoszenia. W sytuacjach wymagających sprowadzenia trudno dostępnych, specjalistycznych podzespołów lub konieczności odesłania produktu do serwisu producenta w celu przeprowadzenia niezbędnych napraw, czas rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może ulec wydłużeniu, jednak nie powinien przekroczyć 28 dni roboczych.